آخرین اخبار

افتتاح کانال‌های سه حوزه انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد+ تصاویر

با حضور مسوولان استانی و ملی کانال‌های انتخاباتی استان کهگیلویه و بویراحمد برای ارائه برنامه‌های نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

اشتراک گذاری
24 دی 1402
کد مطلب : 11153

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، با حضور نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل امور استان‌های سازمان صدا و سیما، استاندار، فرمانده سپاه فتح، فرماندهی انتظامی و دیگر مسوولان استانی و شهرستانی کانال‌های انتخاباتی استان کهگیلویه و بویراحمد در سه حوزه انتخاباتی بویراحمد، دنا و مارگون، گچساران و باشت و کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام افتتاح شد‌.

سید علی احمدزاده در این مراسم راه‌اندازی کانال های تلویزیونی را کار بزرگ و فاخر سازمان صدا و سیما دانست و گفت: داوطلبان انتخابات مجلس از فرصتی که صدا و سیما در اختیار آنها قرار داده به نحو احسن استفاده کرده و در فضایی سالم به دور از تنش و اهانت خود را به مردم معرفی کنند.

سید علی احمدزاده با اشاره به وحدت و همدلی میان اعضای ستاد انتخابات استان گفت: اعضای ستاد مصمم به برگزاری انتخابات سالم هستند و امیدواریم با حضور مردم شاهد انتخاباتی باشکوه و تعیین نمایندگان شایسته ای برای استان و تاثیرگذار در سطح ملی باشیم.

 

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − شش =